Gyakran Ismételt Kérdések

Regisztráció, profil használat:

1. Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?
A weboldal jobb felső sarkában, a „Kosár” melletti „Profil” feliratra kattintva van lehetőség regisztrálni. A regisztrációhoz szükséges adatok: email-cím, jelszó, a jelszó újra, telefonszám, számlázási adatok, ill. ha a számlázási adat nem egyezik a szállítási adattal, akkor azt is ki kell tölteni. A „Elfogadom az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.” mezőt ki kell pipálni. Ez után a „REGISZTRÁCIÓ”gombra kell kattintani, mely véglegesíti a regisztrációs folyamatot. Az oldal automatikusan visszaigazoló üzenetet küld a megadott email címre a regisztráció sikerességéről. A megadott adatokkal a főoldalon, a „Profil”-ra kattintva lehet belépni.

2. Hogyan tudom módosítani, bővíteni az adataimat?
A regisztrációt követően jobb oldalon a „Profil” ikonra kattintva tudsz a „Profil”-ban megjelenő adataidban módosítani. Akár jelszót változtatni, akár a személyes adatokat módosítani.

3. Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?
A regisztráció-, illetve adatainak törlésével kapcsolatban írjon ügyfélszolgálatunknak e-mail-ben az info@silvercity.hu-ra. A bejelentést követően 24 órán belül intézkedünk a regisztráció-, illetve adatainak törléséről, melyről értesítést küldünk a regisztrációkor megadott e-mail címre.

4. Mit tegyek, ha nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről?
Kérjük, ellenőrizze a „levélszemét” (spam), és a „promóciók” mappát illetve, hogy levelezőfiókja nem telt-e meg. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon, a +36203910157 számon, vagy e-mail-ben az info@silvercity.hu-n.

 

Árajánlatkérés:

Weboldalunkon lehetősége van a feltüntetett gyártók termékeiből árajánlatot kérni az Ön által szükséges mennyiségekre. Az űrlap kitöltése, és elküldése után kollégánk telefonon fogja Önt hívni az esetlegesen felmerült kérdésekkel kapcsolatban.

 

Szállítás:

1. Mennyi a szállítási díj?
Mivel a megrendelt termékek kiszállítását a gyártó végzi, így az esetlegesen felmerülő szállítási-, csomagolási-, ill. a logisztikai díjat a gyártó határozza meg. A szállítási díj, illetve a logisztikai költség, a vásárolni kívánt terméktől, azok mennyiségétől, valamint a szállítási címtől függnek. A végleges szállítási díjról, illetve az egyéb felmerülő költségekről a teljes rendelés véglegesítését követően (termékek, azok mennyiségei, szállítási mód kiválasztása, szállítási cím) megküldött egyedi ajánlatunkból tájékozódhat.

2. Értesíteni fognak a kiszállítás előtt?
A megrendelés véglegesítése után tájékoztatást küldünk a szállítmány várható érkezéséről. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási időt a gyártó nem tudja teljesíteni, e-mailben, ill. telefonon soron kívül tájékoztatást küldünk a szállítás várható idejéről.